Skåne-Elin gästar

Efter skummat igenom Lotorps i särklass coolaste (och säkerligen enda) blogg, kan jag snabbt konstatera att det har censuerats duktigt ifrån verkligeheten. Dessa två töser har inte varit sena med att besöka diverse barer, pubbar och nattklubbar längs Down Unders östkust. Detta är dock något Skåneredaktionen vill uppmärksamma och bjuder på några härliga bilder som jag hoppas att alla i landet lagom kan stå ut med:)


  

¨

 



För att förtydliga evetuella spekulationer vill jag förstärka att Amanda hållt sig på det torra. Dock faller inte Sofia in i denna katigori. Fritt för tolkning, men ett värdefullt tips till vännerna där hemma: sätt aldrig en kundvagn i Sofias händer en lördagkväll.... Skämt och sido så är det två väldigt goa och underbara tjejer jag har fått förmånen att lära känna och hoppas starkt på ett Skånebesök i sommar :) Over and out!





Kommentarer
Postat av: mamma Erika

Tackar för bilderna Skåne tjejerna :))Jag förstår att drinkarna smakar bra i värmen!

Kram

2011-04-18 @ 15:34:52
Postat av: mamma Pirkko

Härligt tjejer;) Vilket gäng underbara spralliga tjejer! Puss o Kram<3

2011-04-18 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0