Världens bästa födelsedag...

...måste jag säga att jag hade igår!!

För det första är det ju bara att titta på blogginlägget nedan för att förstå att jag har VÄRLDENS BÄSTA SYSKON!!  Kan inte ens beskriva med ord hur GLAD jag blev!! Är den finaste presenten jag någonsin fått!! <3
Erica och Martin, NI är GRYMMA!! <3

För det andra väcktes jag av en Manda som kraxade fram Ja må hon leva och gav mig choklad!
Dagen spenderade vi på stranden och på kvällen gick vi ut och åt middag, jättegott var det!!
Att spendera min födelsedag med världens bästa vän var underbart!! <3

För det tredje fick jag prata med familjen och bästaste vännerna!! <3 visste inte att jag hade sådana sångtalanger runtomkring mig ;D

Dessutom har jag fått mejl och massa hälsningar på facebook av alla vänner, nära och kära!! <3

TACK så himla mycket ALLIHOPA för en GRYM födelsedag!!! :D <3








     


SKÅL Älskade Systeryster och alla därhemma!! <3  (titta på ciderflaskan! :) )




Kommentarer
Postat av: Madde

Lät som du hade en riktigt härlig födelsedag :)

Va gullig flaska då (:

Kramar <3

2011-02-06 @ 11:29:33
URL: http://lillebrorsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Erika

Det låter härligt Sofia att dagen blev så bra:)

Och cidern smakade bra kan jag tro.

Amanda du får ju vänta en månad <3

Kram på er!

2011-02-06 @ 17:40:44
Postat av: erkki

Och du är världens bästa syster fia!!!! kul o höra att du fick en lyckad födelsedag!! underbar bild på dig vid stranden :)

SKÅÅÅÅLLLLLLLLLL!!! <3

2011-02-06 @ 22:17:20
Postat av: Pirkko

Vilken härlig födelsedag:)

O vilka fina bilder (speciellt den på stranden):)Ni ser så otroligt fräscha ut<3 Kram på er<3

2011-02-08 @ 20:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0