Lugnet före stormen

För det första vill jag bara säga till Elin, Agnes å Anne att jag skriver det här inlägget helt på egen hand, titt Sofia kan! ;)

Har nu packat klart väskan så känner mig lite lugnare, för tillfället... Det är en bergochdalbana det här att åka iväg, självklart är det mest kul och spänannde! Men såhär innan när man måste säga hejdå till alla är inte så kul... Men vi ses när snön har smält bort som jag säger till alla!

Nu ser jag fram emot ett härligt äventyr med min bästaste vän Manda!

Tänkte passa på att hylla Dennis lite här, tack för att jag får "låna" din flickvän!
Vi kommer sakna dig, och glöm inte att vi älskar dig! - fast på olika sätt!  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0