Shing Chong Hong Kong!


Tack vår älskade Elin för den SNYGGA designen! Kunde inte gjort det bättre själva ;D

Vi sitter nu på flygplatsen i Hong Kong som rubriken avslöjar. Här ska vi spendera 7 timmar innan vi flyger till Perth! Om allt går som planerat är vi framme ikväll halv 12 svensk tid. Flygresorna har gått bra, lite stela ryggar, men annars har tiden gått fort. Flygplansmaten är tillochmed godkänd av Amanda! :)

Vi blickar i skrivande stund ut över ett vackert snöfritt Kina.
Snart ska vi gå och käka kinamat. Känns som ett måste här! Höhö.



So this is China huh?

So this is China huh?



Vi hörs snart! :)

Manda & Fia












Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejer! :)

Synd att vi inte hann ses innan ni åkte. Men ni får ha en underbar resa så ses vi sen då ni är hemma hoppas jag! :D PUSS

2011-01-13 @ 10:58:58
URL: http://malinelisabetjonsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Hahah, älskar bilden!!! Skönt att flygresan gått bra so far, o otroligt snygg design! De gjorde Elin bra ;) ja jag ligger hemma o är sjuk o har bara jobbat en dag denna vecka. Näsan rinner snor varvat med näsblod, är ett riktigt äckel :( mamma tvingade oss att köpa massa vitamintabletter, diarrétabletter, bra bakterier för magen tabletter osv inför Thailand o de slutade på en summa på 1100 kr. O då har vi inte köpt solkräm ens. Mamma är Crazy!! Ja, det är typ det som hänt här hos mig. Ska förflytta mig från sängen till soffan nu, där ska jag spendera dagen. Hoppas er dag blir lite mer spännande!!! Hälsa matt :D pösspöss!

2011-01-13 @ 11:20:57
Postat av: Ellen

Ja skitsnygg vart det!!! bra elin!! :Dmen det låter ju bra att ni kom iväg som ni skulle!Hoppas kinamaten smakar bra!! Jag har nyss slutat jobbet (högby)och nu ska jag ut med hundarna sen ska jocke o jag in till stan och ta den andra dosen vaccin! och sen ska vi försöka hitta någon bra bio:D det är min dag det!! Hoppas resan fortsätter gå bra!! så hörs vi snart!! Love ya!!! PUSS

2011-01-13 @ 12:15:47
Postat av: CarroB

Heeey!:D

Skönt att resan har gått bra på den bit ni har kommit!! Ser verkligen fram emot att få följa er här:D uppdatera så mycket ni kan brudar!!!! Själv så ligger jag helt däckad i sängen av världens huvevärk och feber... Hare kanon nu!!! Tänker på er&Saknar er!! PUSSOKRAM<3

2011-01-13 @ 17:50:50
Postat av: Farmor

Härligt att höra att ni har det bra. Stela ryggar, det luktar pensionärsvarning, hi, hi.

Här är kallt! -12 just nu. Senaste noteringen för Perth var +33 tror jag. Viss skillnad.

Nu är ni snart "Down under".

Stor kram

Farmor (Sofias)

2011-01-13 @ 21:40:20
Postat av: Lill Sofia.

Ha det kanoners nu tjejer, Kommer sakna er! Ska följa er på bloggen jag lovar!:) Puss&Kram.

2011-01-14 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0