Systemet, here I come!!

Igår var det ju som många kanske vet min 20 årsdag!! Jag hade en GRYM dag! :D Fick choklad och presenter av min Fia på morgonen. Sedan spenderade vi dagen på stranden (tack för att jag fick sol pappa!) på kvällen gick vi ut på restaurang och åt Thaimat. Det var det GODASTE vi ätit på länge kan jag säga! :D Orkade inte äta upp allt så tog en doggybag med mig hem i riktig Backpacker anda! ;)

Det var en lyckad kväll som avslutades med massa glass i sann Amanda & Sofia stil!

Tack så mycket för alla gratulationer igår, det värmde verkligen! <3 Tack till alla som gjorde min födelsedag på andra sidan jorden SÅ lyckad!!! :)

Nu ska vi snart njuta av thaimaten från igår och sen blir det tidig kväll för imorgon bär det av mot Surfers Paradise! Life is good! :D

Hoppas allt är bra med er därhemma!

PUSS & KRAM <3 / Amanda








PUSS på dig min Sofia för att du gjorde min födelsedag så lyckad! <3



Kommentarer
Postat av: Mamma Erika

Härliga bilder på min 20 åring! Vad bruna ni har blivit:)

Det låter bra att du är nöjd med din dag Amanda<3

Pussar och kramar till er båda!

2011-03-09 @ 15:01:31
Postat av: Sussi och Lillen

Instämmer med Erika, ni är så bruna och fina! Så bra att du är nöjd med din 20-årsdag Amanda!Sköt om er tjejer!

2011-03-09 @ 20:23:12
Postat av: Pirkko

Ni ser så härliga ut<3 Puss o kram på er<3

2011-03-10 @ 20:24:30
Postat av: Viktoria

Hihihi nu komentarer jag!!! ;) fina bilder!!! <3 kärlek!!!

2011-03-14 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0